Πέμπτη, 21 Φεβρουάριου 2019
Βρίσκεστε εδώ: Οικοσελίδα Τα Νέα μας
Τα Νέα μας

Διαβάστε ειδήσεις από τα διάφορα τμήματα μας και από τις περιοχές μας.

Στα χνάρια των αρχαίων προγόνων μας...
Δευτέρα, 28 Ιανουαρίου 2019 09:13    PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 28 Ιανουαρίου 2019 09:13

Οι εκδρομείς μας έφτασαν πρώτα στο αρχαίο στάδιο του Κουρίου. Το μοναδικό αρχαίο στάδιο που σώζεται στην Κύπρο. Έχει μήκος ένα... στάδιο, δηλαδή 200 σχεδόν μέτρα. Κάποιοι Ακρίτες έκαναν και μια δοκιμή να τρέξουν το αγώνισμα του σταδίου.

Μετά το στάδιο κατευθυνθήκαμε λίγο πιο κάτω, στο ιερό του Απόλλωνα του Υλάτη. Οι λίγες κολώνες που στέκονταν όρθιες μας βοήθησαν να αντιληφθούμε καλύτερα το πώς ήταν ο ναός του Απόλλωνα πριν δύο χιλιάδες χρόνια. Όμορφος ο αρχαιολογικός χώρος προσφέρει ηρεμία. Εμείς βέβαια συνδιάσαμε αυτή την ηρεμία με τη γνώση, αφού δεν πήγαμε εκεί μόνο για περίπατο, αλλά για να δούμε και να μάθουμε πολλά.

Μπήκαμε και πάλι στα λεωφορεία μας και κατευθυνθήκαμε στο ιερό της Αφροδίτης στο χωριό Κούκλια. Εκεί βρισκόταν κατα την αρχαιότητα το πιο σημαντικό ιερό της Κύπρου και ένα απο τα πιο σημαντικά του τότε γνωστού κόσμου. Στον αρχαιολογικό χώρο ξεναγηθήκαμε βλέπωντας τα ψηφιδωτά αλλά και τα ερείπια του αρχαίο ναού της Αφροδίτης. Επισκεφτήκαμε όμως και το μουσείο που βρίσκεται εκεί καθώς και την αγρέπαυλη που έκτισαν πριν χρόνια οι Φράγκοι. Καθόλου καιρός για χάσιμο... Το πρόγραμμα ακολουθήθηκε με ακρίβεια.

Ηταν πλέον απόγευμα και έτσι ήταν ώρα για γεύμα. Για το γεύμα μας όμως κατεβήκαμε στην παραλία, εκεί στην Πέτρα του Ρωμιού. Εκεί που γεννήθηκε η Αφροδίτη και μαζί της και όλη η Κύπρος. Τα κύματα που άφριζαν και έσπαζαν στους βράχους μας πρόσφεραν ένα όμορφο θέαμα και μας θύμισαν τον μύθο της Θεάς που αναδύθηκε απο τους αφρούς της θάλασσας... Φάγαμε, είχαμε τα διασκεδαστικά μας παιγνίδια, φωτογραφηθήκαμε μέχρι που ήρθε η ώρα της επιστροφής.

Ήταν μια εκδρομή γεμάτη γνώσεις!

Διανυχτερεύουν οι ομαδάρχες μας και ακολουθούν οι άλλοι...
Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2018 12:33    PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 27 Δεκεμβρίου 2018 12:33

Ποιός είπε πως το Σώμα Ακριτών κάνει... διακοπές; Απόψε διανυχτερεύουν στη λέσχη μας οι ομαδάρχες. Παρέα με τους αρχηγούς μας οι ομαδάρχες (των 12-14 ετών) θα έχουν μια εκπαιδευτική συνάντηση με θέματα που αφορούν στη προσπάθεια τους.

Θα μάθουν πολλά και διάφορα, θα συζητήσουν αλλά και θα το διασκεδάσουν κιόλας. Ξεχωρίζει ακόμη το μεγάλο πρόγευμα που θα έχουν το πρωινό της Παρασκευής!

Διάφορες δραστηριότητες μέσα στις διακοπές των Χριστουγέννων θα έχουν και τα υπόλοιπα τμήματα. Οι Νέοι Ακρίτες θα επισκεφτούν στις 2 Ιανουαρίου τη Λεβέντειο Πινακοθήκη ενώ θα έχουν όλοι μαζί και το γεύμα τους. Ενώ οι Ακρίτες 18+ ετοιμάζονται για... βραδιά κρασιού στη λέσχη μας στις 4 Ιανουαρίου 2019. Στις 5 Ιανουαρίου σε κανονικές συναντήσεις παρουσιάζονται οι Πρωτοπόροι και οι Εξερευνητές μας.

Αιμοδοσία Σώματος Ακριτών: ΕΠΙΤΥΧΙΑ!
Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2018 00:07    PDF Εκτύπωση E-mail
Κυριακή, 16 Δεκεμβρίου 2018 00:07

Μπράβο, πολλά μπράβο για μια μεγάλη και πετυχημένη προσπάθεια!

50 μονάδες αίματος πρόσφεραν οι αιμοδότες μας απόψε. Μόλις μία μόναδα πίσω απο το ρεκόρ του 2013...

Μπόλικος κόσμος πέρασε απο την λέσχη του Σώματος Ακριτών δίνοντας μια πραγματικά γιορταστική νότα στην όλη προσπάθεια. Ήταν ένα αληθινό πανηγύρι ανθρωπιάς! Ακρίτες όλων των ηλικιών, φοιτητές που μόλις έφταναν στην Κύπρο, γονείς και φίλοι, ήταν στιγμές που γέμιζαν ασφυκτικά την αίθουσα. Η προσπάθεια κράτησε τέσσερεις ώρες...

Άλλα και έξω απο τη λέσχη είχαμε... ξεπούλημα με συγκέντρωση 280 ευρώ στο ψήσιμο των διαφόρων λιχουδιών. Οι Νέοι Ακρίτες τα κατάφεραν φέτος όσο ποτέ προηγουμένως.

Και έτσι τώρα μπορούμε να το πούμε: Καλά Χριστούγεννα! Ευχαριστούμε Ακρίτες, γονείς μας και φίλοι μας που μας βοηθήσατε με την παρουσία σας να τα καταφέρουμε!

Αυτό το Σάββατο, σας περιμένουμε όλους!
Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2018 11:54    PDF Εκτύπωση E-mail
Δευτέρα, 10 Δεκεμβρίου 2018 11:54

Διπλή προσπάθεια το ερχόμενο Σάββατο 15 Δεκεμβρίου, απο τις 5.00 ως τις 8.00 μμ περίπου, στη λέσχη μας στο Καιμακλί...

• * Απο τη μια η αιμοδοσία για όσους τολμούν και θέλουν να προσφέρουν πραγματικά
  • * Απο την άλλη οι νέοι μας θα ψήνουν έξω απο τη λέσχη μας διάφορα καλούδια, με σκοπό να μαζέψουν λεφτά για να τα προσφέρουν σε άπορες οικογένειες

Κι αν ακόμη δεν μπορείτε να δώσετε αίμα, τότε κοπιάστε να περάσουμε ωραία και να δοκιμάσετε και τα... ψησίματα των νέων μας προσφέροντας.

Οι... μικροί μας στο... μεγάλο πρωτάθλημα του σοφτμπολ
Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2018 13:37    PDF Εκτύπωση E-mail
Πέμπτη, 22 Νοεμβρίου 2018 13:37

Διεξάγεται το Σάββατο 24 Νοεμβρίου το μεγάλο ετήσιο πρωτάθλημα του σοφτμπολ. Σ' αυτο θα συμμετάσχουν όλες οι ομάδες των Ακριτών μας για ηλικίες απο 6 ως 14 ετών.

Το ετήσιο πρωτάθλημα είναι ένας θεσμός που καλά κρατεί στο Σώμα Ακριτών. Άλλωστε το σοφτμπολ ένα σχετικά άγνωστο άθλημα στο τόπο μας, είναι το αγαπημένο μας και το καλλιεργούμε εδώ και είκοσι χρόνια! Να θυμίσουμε ότι το Σώμα Ακριτών είναι επίσημα μέλος του Κυπριακού Οργανισμού Αθλητισμού στο άθλημα του σόφτμπολ.

Το πρωτάθλημα αναμένται απο όλους μας με μεγάλο ενδιαφέρον.

JPAGE_CURRENT_OF_TOTAL

Tελευταίες Ειδήσεις

Στα χνάρια των αρχαίων προγόνων μας...

Εκδρομή αρχαιολογίας είχαμε την Κυριακή 27 Ιανουαρίου 2019. Δύο λεωφορεία γεμάτα Ακρίτες ταξίδεψαν μέχρι την επαρχία Πάφου για να επισκεφτούν χώρους σημαντικούς κατα την αρχαιότητα. Οι εκδρομείς μας έφτασαν πρώτα...

Περισσότερα...

Διανυχτερεύουν οι ομαδάρχες μας και ακολουθούν οι άλλοι...

Ανακοινώσεις

Πτηνοπαρατήρηση στην αλυκή Λάρνακας και στη λίμνη Ορόκλινης

Την Κυριακή 24 Φεβρουαρίου θα εκδράμουμε στη Λάρνακα για πτηνοπαρατήρηση. Συγκεκριμένα θα πάμε πρώτα στην αλυκή της Λάρνακας όπου ακολουθώντας το μονοπάτι της φύσης θα δούμε τα φλαμίνγκο και άλλα...

Περισσότερα...

Η ατζέντα μας τον Φεβρουάριο

To Σώμα Ακριτών ενημερώνει για τη δράση μας τον Φεβρουάριο...   Σάββατο 2-2-2019 πρόγραμμα κατά ομάδες που οργανώνουν οι ομαδάρχες μας και μας μαθαίνουν πρώτες βοήθειες Σάββατο 9-2-2019 πρόγραμμα για...